Atraccion de Feria•1-10 employees
Hiring on JOB TODAY since November, 2017
Empresa dedicada al ocio infantil en feria de Cataluña
Chat with us

Suggested jobs from other companies

Se necesita monito@ para puesto fijo/discontinuo en la zona de Nou barris. Imprescindible certificado de delitos sexuales

Estamos buscando un monitores/as de baile moderno con niños/as de infantil y primaria para el curso 2025/26 • Lugar de trabajo: Sant Andreu, 08030, • Horario: lunes y martes de 17.00 a 18.00, • Certificado de delitos sexuales actualizado, • Compromiso.

Es busquen monitores de menjador per entrar en una borsa de substitucion per una escola de Vallbona. Horari de 13 a 15h. Substitucions diàries, de curta o llarga durada.

📣CERQUEM MONITOR/A DE MENJADOR ESCOLAR PER LA ZONA DE BARCELONA📣 Hola! A ReCrea hem obert vacant de monitor escolar per cobrir una plaça fixa de dilluns a divendres de 12:20 a 14:50. ✅ Valorable tenir el carnet de monitor/a de lleure o titulacions relacionades. ✅ Imprescindible tenir experiència i coneixements en el sector del lleure. ✅ Dinamització d'activitats de lleure ✅ Obligatori presentar el certificat negatiu del registre central de delinqüents sexuals. Incorporació inmediata Si vols formar part d'un equip jove, socialment i mediambientalment compromès i amb vocació de servei, ReCrea és el teu lloc!

Se necesita monitor/a de dibujo manga para actividades extraescolares con niños/as. ¿Cuándo? Martes de 14:00 a 15:00 ¿Dónde? Carrer del Montseny, 31, 39, 08012 Barcelona Se Requiere: • Experiencia trabajando con niños/as., • Nivel de catalán avanzado, • Certificado de delitos sexuales negativo actualizado., • Compromiso durante el curso 2025

Per impartir extraescolars de programació a alumnes de primària i secundària a diferentes centres escolars de Barcelona Requisits: • Estudiant o graduat en educació o bé estudis vinculats a la ciència i a la tecnologia., • Ser major d'edat, • Imprescindible: Compromís per treballar amb nosaltres fins al mes de juny de 2026. Es valorarà: • Coneixements d'Scratch, robòtica educativa i experiència en educació., • Residència a Barcelona Ciutat Inici: Setembre/Octubre

📣CERQUEM MONITOR PER LA ZONA DE SANTA COLOMA📣 Hola! A ReCrea hem obert vacant de monitor/a de menjador escolar per a treballar en un centre de Santa Coloma. • De dilluns a divendres de 13:00 a 15:00, • Plaça fixa, • Incorporació inmediata ✅ Valorable tenir el carnet de monitor/a de lleure o titulacions relacionades. ✅ Imprescindible tenir experiència i coneixements en el sector del lleure d'eduació especial. ✅ Dinamització d'activitats de lleure ✅ Obligatori presentar el certificat negatiu del registre central de delinqüents sexuals. Si vols formar part d'un equip jove, socialment i mediambientalment compromès i amb vocació de servei, ReCrea és el teu lloc!

• Atención al cliente durante eventos., • Servicio de barra y preparación de bebidas., • Asegurar que los clientes tengan una excelente experiencia., • Mantener el área de trabajo limpia y ordenada., • Menores de 21 años. Barcelona capital