Cafeteria•1-10 employees
Hiring on JOB TODAY since December, 2022
Bali es una cafeteria en el centro de Girona. Ofrecemos cafés, brunch, comidas, meriendas y after-work
Chat with us
No active jobs
BALI COFFEE & BRUNCH is not hiring at the momentWant to work here?
Suggested jobs from other companies
Interessats reals venir directament a la cafeteria Amici de Girona deixar curriculum en persona siusplau, o escriure per instagram, no es contesta per aquí Busquem incorporar cambrer/a amb nocions de barista per a cafetería a la zona Migdia de Girona. Bàsicament busquem una persona alegra i empatica amb ganes de treballar i d’aprendre molt amb nosaltres. Dilluns i divendres mati (9h a 12h), tardes de dilluns a dijous (16:30h a 19:30h) i diumenges pel mati torn a concretar. 21hores setmanals més diumenges.
Busquem cambrera amb experiencia
CROAK'S GIRONA Selecciona camarero/a con experiencia jornada completa Buenas condiciones Sueldo + bonus + propinas
La feina es per començar al setembre. Necessitem algú amb experiencia, bona presencia, amb ganes de treballar, que li agradi l'ofici tant com ens agrada a nosaltres. Treballem en un restaurant petit, per tant la neteja del restaurant (lavabos, sala, etc) es una feina igual de important e imprescindible que la feina durant el servei. Es necessari un alt nivell de català i castellà, ja que la nostra clientela com la de tot girona parla el català o castellà. La feina es amb contracte. Horari: Dimecres 18:30–24:00 Dijous 18:30–24:00 Divendres 12:00–16:30, 18:30–24:00 Dissabte 12:00–16:30, 18:30–24:00 Diumenge 12:00–16:30, 18:30–24:00 Dilluns Tancat Dimarts Tancat
Es necessita Ajudant de CAMBRER /A amb experiència. Amb do de gent i atenció al públic, carta de mercat amb un producte d'alta qualitat i menú migdies. Treball en equip, capacitat per a desenvolupar les tasques de sala i terrassa. Que visqui a Girona. Jornada completa i per a tot l'any.