Cooperativa del sector Socioeducatiu•más de 250 empleados
En JOB TODAY desde diciembre, 2024
Som una cooperativa d'iniciativa social, amb 25 anys d'història, que prestem serveis professionals d’atenció a les persones en l’àmbit socioeducatiu i cultural des de l’any 1999.
Chatea con nosotros
2 ofertas activas
A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip! Amb 25 anys d'història, oferim serveis integrals de gestió d’equipaments i programes d’acció social i cultural, d’educació, d’animació sociocultural i dinamització comunitària, així com assessoria i acompanyament en el disseny i planificació d’iniciatives en aquests àmbits d’actuació, en totes les etapes de la vida, des de la infantesa fins la vellesa. Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de genère. A Doble Via estem buscant un Educador/a Social per a un PIL (Pis Inserció Laboral). Requisits: - Grau en Educació Social. - Experiència mínima d'1 any d'Educador/a Social a PIL. - Disponibiliat per a realitzar substitucions. - Habilitats comunicatives, resolutives i treball en equip. - Valorable residència a Bigues i Riells o rodalies. - Valorable vehicle propi. Funcions: - Afavorir el procés d’autonomia de la persona jove mitjançant el treball amb el vincle educatiu per facilitar que el jove s’impliqui en el seu propi procés per assolir els seus objectius personals, de formació, d’inserció sociolaboral i d’emancipació. - Acompanyar els joves en les activitats pròpies de la vida diària (cuina, neteja, rentadora, etc.). - Informar, orientar i assessorar als joves de les prestacions i els recursos socials del territori que poden facilitar la intervenció educativa. - Organitzar i participar en les assemblees amb els altres joves de l’habitatge. - Potenciar la convivència en el pis mediant per assolir una convivència òptima. - Vetllar perquè les condicions de l’habitatge siguin òptimes i afavoreixin el creixement personal. - Acompanyar el procés del jove i estar atent a les seves necessitats. - Participar en les reunions d’equip. - Participar en l’elaboració i/o actualització de documentació del centre. - Conèixer els recursos i institucions del territori i potenciar-ne el treball en xarxa. - Realitzar el treball educatiu d’acord amb el projecte marc de l’ASJTET i elaborar la documentació requerida des de DGAIA. Oferim: - Jornada: 25 hores/setmanals. - Horari: Setmana curta (dilluns a dimecres es treballa || dissabte i diumenge es descansa). Setmana llarga (dissabte-dimecres es treballa || dijous i divendres es descansa). - Cal treballar els dimecres al matí per a fer reunions de coordinació amb l’equip. - La resta de la jornada cal distribuir-la en funció de les necessitats del servei i les pròpies. - Sou: 1.339,66€ bruts mensuals per 25h/setmanals. - Contracte: temporal maig i juny, amb possibilitats de continuació per a realitzar substitucions. Si vols formar part de la nostra cooperativa, vine a treballar amb nosaltres!
A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip! Com a Monitor/a de Menjador, la teva funció principal serà supervisar i proporcionar atenció als nens i nenes durant l'hora del menjador en centres educatius a Barcelona i Baix Llobregat. La teva tasca és essencial per garantir un ambient segur i agradable mentre els/les estudiants gaudeixen del seu àpat i temps de descans. Requisits: - Carnet monitor/a de lleure - Experiència prèvia mínima d'1 any - Capacitat de comunicació assertiva, empatia i escolta activa - Iniciativa i responsabilitat - Capacitat de treballar en equip - Coneixements bàsics en higiene i manupulació d'aliments Oferim: - Incorporació immediata - Horari Dll-Dv 12:30 a 15h - Salari: Conveni del Lleure (400 a 500€ bruts/mes) - Substitucions i vacants estables a escoles públiques (primària i bressol) - Possibilitat de continuïtat i promoció dins d'una empresa sòlida, amb anys d'història i en constant creixement