Lodging•11-50 empleados
En JOB TODAY desde mayo, 2025
Hotel a l'Estartit
Chatea con nosotros
3 ofertas activas
Busquem Cap de Sala per incorporar-se al nostre equip! Ubicació: Estartit Tipus de contracte: Jornada completa Incorporació: Immediata 🔎 Qui som? Som un hotel familiar amb ganes d'oferir una experiència gastronòmica plaent . Valorem el bon tracte, el bon humor, l'organització i un ambient de treball positiu i professional. 🎯 Quines seran les teves funcions? Coordinar i supervisar l'equip de sala. Assegurar un servei eficient, atent i de qualitat al client. Organitzar torns i vetllar pel bon funcionament del servei. Gestionar reserves i atendre suggeriments o incidències dels clients. Treballar conjuntament amb cuina per garantir una experiència òptima. ✅ Què busquem? Experiència prèvia com a Cap de Sala. Capacitat de lideratge, resolució, comunicació i sobretot aportar bon ambient a l'equip. Bon nivell de català, francès i àngles. Actitud proactiva. 💼 Oferim: Bon ambient de treball. Salari segons conveni i experiència aportada.
📣 Oferta de Feina: Cambrer/a – Hotel Santa Anna (l’Estartit) 📍 Ubicació: Hotel Santa Anna, l’Estartit 🕒 Jornada: completa 🗓️ Festius: 1 dia i mig o 2 lliures per setmana 💰 Sou i horari: A convenir amb la direcció 📅 Incorporació: Immediata Descripció de la feina: Busquem un/a cambrer/a amb experiència i molt bona actitud per formar part de l’equip de l’Hotel Santa Anna. Les principals funcions seran: Servei de menjars i begudes a sala i/o terrassa Atenció al client amb amabilitat i eficiència Prendre comandes i servir plats Cobraments i gestió de TPV Manteniment de la neteja i ordre de la zona de treball Què oferim? ✅ Estabilitat laboral amb jornada completa ✅ Entorn de treball agradable a l’Estartit ✅ Equip jove i professional ✅ Sou i condicions a convenir segons vàlua Requisits: ✔️ Experiència prèvia en restauració ✔️ Bon tracte amb el públic ✔️ Capacitat per treballar en equip ✔️ Idiomes: català i/o castellà. Es valoren altres idiomes (anglès, francès, etc.)
👨🍳 Oferta de Feina: Ajudant de Cuina Avançat – Hotel Santa Anna (l’Estartit) 📍 Ubicació: Hotel Santa Anna, l’Estartit 🕒 Jornada: Completa 🗓️ Festius: 1 dia i mig de festa per setmana 💰 Sou i horari: A convenir segons experiència 📅 Incorporació: Immediata o a acordar Descripció del lloc de treball: Busquem un ajudant de cuina avançat amb experiència i passió per la gastronomia per reforçar l’equip de cuina del nostre hotel. Col·laboraràs estretament amb el cuiner/a i la resta de l’equip per oferir un servei de qualitat. Imprescindible aportar bon ambient. Tasques principals: Suport en la preparació de plats i elaboracions Neteja i ordre de la cuina i estris Control de matèries primeres i emmagatzematge Compliment de les normes d’higiene i seguretat alimentària Possibilitat d’assumir responsabilitats i autonomia segons capacitat Què oferim? ✅ Treball estable en un entorn professional ✅ Bon ambient i equip consolidat ✅ Sou i condicions a convenir segons vàlua Requisits: ✔️ Experiència prèvia com a ajudant de cuina ✔️ Rapidesa, netedat i responsabilitat ✔️ Capacitat per treballar en equip i seguir instruccions
Ofertas sugeridas de otras empresas
Conocido restaurante Cocteleria en L’escala (Costa brava ) precisa camareros de sala y barra para la temporada de verano 2025, imprescindible experiencia en el sector y saber idiomas inglés o francés , incorporación inmediata , contrato fijo dicontinuo, posibilidad de alojamiento si fuera necesario.
Buscamos camarero para el restaurante del camping, se ofrece alojamiento, es necesario hablar idiomas (frances y/o ingles
Busco personal eficiente, amable y sin experiancia y con muchas ganas de trabajar
Estudiantes. Necesitamos camarera/o para fines de semana y verano. Preferiblemente estudiantes. Restaurante nuevo en Torroella de Montgrí. Imprescindible vivir en Torroella.
Necesitamos persona con experiencia, ganas de trabajar, responsable y puntual. Es un sitio familiar, damos alojamiento y nos gustaría una persona que hiciera grupo. Tenemos muy buen ambiente de trabajo y vamos todos a una... Todos los trabajadores que tengo hace años que vienen.