Supermercado•1-10 employees
Hiring on JOB TODAY since June, 2024
.
Chat with us
Suggested jobs from other companies
Realizar tareas de reposición en grandes superficies. Ofertas varias para cubrir vacaciones, bajas médicas y puestos fijos. 24h semanales en horario de mañana. Disponibilidad inmediata.
A Condis Supermercats estem buscant, pels nostres supermercats ubicats a BARCELONA CIUTAT, personal per treballar a CAIXA-REPOSICIÓ . Trobaràs la teva oportunitat a Condis si... - Tens actitud positiva, dinamisme i t'agrada treballar en equip. - Sents passió pel client. - Et consideres una persona activa i àgil per poder realitzar tasques de cobrament dels productes, gestió de cues, incidències, tancament de caixa i tasques de reposició. - Tens ganes d'aprendre, de millorar i de créixer en altres àrees del supermercat. Ens encanta la gent polivalent! ETS TU SI... - Tens formació en Estudis Secundaris. - Aportes experiència mínima de 6 mesos com a personal de Caixa/Reposició i/o Atenció al client. - Tens nivell alt de Català i Castellà. - Resideixes a prop del centre de treball o tens disponibilitat de transport. - Aportes alta capacitat d'aprenentatge i motivació per treballar de cara al client. T'ENCANTARÀ TREBALLAR A CONDIS... - T'incorporaràs a una empresa sòlida i amb projecció de futur. - T'oferim incorporació immediata, comptant amb una formació d'acollida per facilitar la teva benvinguda. - Tindràs l'oportunitat de fer carrera a Condis. Sabies que la totalitat dels llocs de responsabilitat que es generen a les nostres botigues s'han cobert amb promocions internes? - Obtindràs beneficis socials per ser treballador/a de Condis: 8% de descompte en les teves compres per a tu i per a un dels teus familiars, descomptes personals en diferents serveis i molt més! - I el més important...formaràs part d'un gran equip!
Estamos en búsqueda de una dependienta para incorporación inmediata en nuestra tienda esotérica (velas , inciensos , minerales ..) Requisitos: Experiencia previa en atención al cliente y ventas. Buen manejo de ordenador y aplicaciones (TPV, hojas de cálculo, redes sociales, etc.). Buena presencia y habilidades comunicativas. Persona proactiva, organizada y con ganas de trabajar.
ATENCIÓN AL CLIENTE – ADMINISTRACIÓN DE LOTERÍA (FIN DE SEMANA) Ubicación: Barcelona (Centro Comercial Arenas – Plaza España) ¿Buscas un trabajo estable en atención al cliente? ¿Eres responsable, simpático/a y resolutivo/a? Buscamos incorporar a una persona activa, con experiencia y ganas reales de trabajar. FUNCIONES: Atención al público en mostrador. Responder consultas por teléfono, email y web. Gestión de incidencias y control de caja. REQUISITOS: Experiencia en atención al cliente. Turno de tarde de lunes a sábado. Disponibilidad para trabajar festivos. Persona autónoma, proactiva y comprometida. OFRECEMOS: Buen ambiente de trabajo. Formación a cargo de la empresa. Contrato estable si encajas con el equipo. No es un trabajo para cumplir. Buscamos a alguien que quiera formar parte de algo serio, con ilusión y actitud. Si crees que puedes encajar, mándanos tu CV.
A Condis Supermercats estem buscant, pels nostres supermercats ubicats a SANT BOI DE LLOBREGAT, personal per treballar a CAIXA-REPOSICIÓ . Trobaràs la teva oportunitat a Condis si... - Tens actitud positiva, dinamisme i t'agrada treballar en equip. - Sents passió pel client. - Et consideres una persona activa i àgil per poder realitzar tasques de cobrament dels productes, gestió de cues, incidències, tancament de caixa i tasques de reposició. - Tens ganes d'aprendre, de millorar i de créixer en altres àrees del supermercat. Ens encanta la gent polivalent! ETS TU SI... - Tens formació en Estudis Secundaris. - Aportes experiència mínima de 6 mesos com a personal de Caixa/Reposició i/o Atenció al client. - Tens nivell alt de Català i Castellà. - Resideixes a prop del centre de treball o tens disponibilitat de transport. - Aportes alta capacitat d'aprenentatge i motivació per treballar de cara al client. T'ENCANTARÀ TREBALLAR A CONDIS... - T'incorporaràs a una empresa sòlida i amb projecció de futur. - T'oferim incorporació immediata, comptant amb una formació d'acollida per facilitar la teva benvinguda. - Tindràs l'oportunitat de fer carrera a Condis. Sabies que la totalitat dels llocs de responsabilitat que es generen a les nostres botigues s'han cobert amb promocions internes? - Obtindràs beneficis socials per ser treballador/a de Condis: 8% de descompte en les teves compres per a tu i per a un dels teus familiars, descomptes personals en diferents serveis i molt més! - I el més important...formaràs part d'un gran equip!
A Condis Supermercats estem buscant, pels nostres supermercats ubicats a MOLINS DE REI, personal per treballar a CAIXA-REPOSICIÓ . Trobaràs la teva oportunitat a Condis si... - Tens actitud positiva, dinamisme i t'agrada treballar en equip. - Sents passió pel client. - Et consideres una persona activa i àgil per poder realitzar tasques de cobrament dels productes, gestió de cues, incidències, tancament de caixa i tasques de reposició. - Tens ganes d'aprendre, de millorar i de créixer en altres àrees del supermercat. Ens encanta la gent polivalent! ETS TU SI... - Tens formació en Estudis Secundaris. - Aportes experiència mínima de 6 mesos com a personal de Caixa/Reposició i/o Atenció al client. - Tens nivell alt de Català i Castellà. - Resideixes a prop del centre de treball o tens disponibilitat de transport. - Aportes alta capacitat d'aprenentatge i motivació per treballar de cara al client. T'ENCANTARÀ TREBALLAR A CONDIS... - T'incorporaràs a una empresa sòlida i amb projecció de futur. - T'oferim incorporació immediata, comptant amb una formació d'acollida per facilitar la teva benvinguda. - Tindràs l'oportunitat de fer carrera a Condis. Sabies que la totalitat dels llocs de responsabilitat que es generen a les nostres botigues s'han cobert amb promocions internes? - Obtindràs beneficis socials per ser treballador/a de Condis: 8% de descompte en les teves compres per a tu i per a un dels teus familiars, descomptes personals en diferents serveis i molt més! - I el més important...formaràs part d'un gran equip!
Para reponer minibares en hotel
Se necesita para turno de tarde, permiso trabajo, cajero reponedor