39 Ronda Ferran Puig, 17001, Girona
Restaurante • 1-10 empleados
En JOB TODAY desde septiembre, 2019
X
Publica una oferta y contrata
A La Premsada, bar/restaurant situat a Bescanó, estem buscant ampliar el nostre equip amb: - Cambrer/a a jornada completa - Cambrer/a a mitja jornada (caps de setmana i festius) Que busquem? • Persona dinàmica i amb bona actitud de cara al públic. • Capacitat de treball en equip i sota pressió. • Es valora experiència prèvia en el sector. Què oferim? • Contracte a jornada completa. • Bon ambient de treball. • Incorporació immediata. Si estàs interessat/a, envia’ns el teu currículum!
Restaurant Enjoy, de la ciutat de Girona, necessita incorporar cambrer/a.
- Contracte indefinit amb un sou fix brut mensual de 910€ per 25 hores setmanals. - Incentius: atractiu sistema d'incentius en relació a uns objectius reduïts i assolibles. El sou base mig més freqüent supera els 1100€ mensuals. - Possibilitat de treballar 20 hores a la setmana amb un fix de 706€ + incentius. - Formació contínua. - Experiència mínima no requerida. - Jornada parcial de dilluns a divendres: possibilitat de compatibilitzar la teva vida personal, estudis o altres activitats. - Bon ambient de treball. - Busquem persones sociables, compromeses, amb ganes de treballar i créixer dins d'una gran organització, afany de superació i amb capacitat de treball en equip. - Persones amb bona energia que busquin compatibilitzar la seva vida personal amb l'ajuda humanitària i l'acció social, formant part d'un equip excepcional de persones excepcionals.
Persona responsable em i coneixament i experiència en el ram de la FRUITA i VERDURA. Dons comercials i bona presencia. Experiència en el sector de la fruita per tractar amb clients del ram de la restauració , hosteleria, redidencies, escoles i colectius etc… S’ofereix jornada complerta o mitja jornada, contracte fix, vehicle comercial d’empresa per tascas laborals.
🔹 Parles francès i/o anglès? Busques una oportunitat dinàmica en vendes? Aquesta és la teva oportunitat! Actualment, des de Marlex estem col·laborant amb una important empresa que està en cerca d'un/a promotor/a comercial per representar la seva marca en els seus punts de venda de Girona i Costa Brava. Si t’agrada el contacte amb el client, tens do de gents i vols créixer en una multinacional líder, contacta amb nosaltres! 🔹 Què faràs? ✅ Assessorar clients i promocionar els productes en el punt de venda. ✅ Potenciar la imatge de marca i garantir una experiència de compra excel·lent. ✅ Detectar oportunitats de millora en vendes i implementar estratègies comercials. ✅ Gestionar material promocional i accions de fidelització. ✅ Dissenyar i implementar estratègies per a assolir els objectius de l’empresa. ✅ Oferir servei de post-venda en clients per assegurar una excel·lent experiència dels productes. 🔹 Què busquem? ✔️ Formació acadèmica preferiblement relacionada amb vendes (batxillerat o CFGM mínim). ✔️ Experiència en vendes, atenció al client o promoció de productes (valorable experiència en punts de venta). ✔️ Idiomes: nivell mitjà-alt de català i francès (imprescindible). ✔️ Excel·lents habilitats comunicatives i orientació a resultats; així com una actitud proactiva i orientada a resultats. ✔️ Disponibilitat per treballar en diferents punts de venda dins de la zona assignada. 🔹 Què oferim? 💰 Salari fix + atractiu variable per premiar el teu esforç. 🍽 Pla de dietes per cobrir les teves despeses de desplaçament. 🩺 Assegurança mèdica privada i altres beneficis socials. 📚 Formació contínua i oportunitats de creixement i promoció en una companyia multinacional. 🎯 Un entorn dinàmic i amb bon ambient de treball. 📩 Si vols saber-ne més, inscriu-te i et contactarem!
Es busca agent comercial, amb experiència o sense en el sector de les motos. Lloc d'atenció al client i suport al departament comercial que s'ocupa de les vendes. La missió principal de la posició consisteix en assegurar l’experiència de compra a través d'un procés de venda Premium i orientat a la qualitat. Responsabilitats: Recepció de clients i gestió dels leads de marca Gestió cartera de clients a través del CRM Prospecció de clients potencials Gestió administrativa i operativa de la cartera de clients Orientació al client i venda personalitzada, assegurant l'experiència de compra Executar els protocols segons les polítiques de la marca Participació en la cura i manteniment de la Boutique, així com les accions de Visual Participació en les formacions de producte i esdeveniments Compra i venta de vehicles d’ocasió Gestió de vendes al detall de botiga i e-commerce Requisits, competències i coneixements: Valorable l'experiència en vendes al detall i en atenció al client en entorn comercial Interès per formar-se en el sector i col·laborar en projecte estable Afinitat amb el sector Premium IMPRESCINDIBLE tenir habilitats comunicatives Domini de català i castellà parlat i escrit, i molt valorable anglès Disponibilitat per treballar de Dilluns a Divendres amb jornada partida y Dissabte al matí Permís de conduir: A Imprescindible domini d'eines ofimàtiques (google, word, excel, whatsapp, crm i similars).
Estem creixent i busquem talent! Si tens experiència en hostaleria i restauració, t'apassiona la gastronomia i gaudeixes treballant en un entorn dinàmic i en creixement constant, t'oferim una oportunitat única per desenvolupar la teva carrera com a cuiner/a. Què oferim: Bon salari i condicions competitives. Jornada flexible: Possibilitat de treballar a temps parcial o complet amb horaris adaptats a les teves necessitats. Creixement professional: Formació contínua i oportunitats de promoció dins l'empresa. Ubicació: Centre de treball a GIRONA amb un ambient de treball positiu i col·laboratiu. El perfil que busquem: Experiència mínima d'1-2 anys en cuina en un restaurant. Que treballi la brassa / josper (VALORABLE) Passió per la gastronomia i per oferir una experiència culinària excel·lent. Capacitat de treballar en equip, mantenint l'ordre i la neteja en tot moment. Orientació a l'excel·lència i al detall, seguint els procediments establerts. Ganes de créixer a l’empresa com a treballador/a TXOTS. Les teves funcions: Preparar i cuinar plats segons les especificacions del menú. Assegurar la correcta execució de les receptes i la presentació dels plats. Mantenir la higiene i l'ordre a la cuina, seguint les normes de seguretat alimentària. Col·laborar amb l'equip de cuina i sala per garantir un servei eficient i de qualitat. Controlar les existències i fer comandes de productes quan sigui necessari. Participar en la preparació de la mise en place per assegurar que tot estigui llest per al servei. Què esperem de tu? Compromís amb l'excel·lència i la millora contínua. Capacitat per treballar sota pressió i en equip. Proactivitat i iniciativa per oferir un servei de qualitat. Si creus que tens el que busquem i vols formar part d'un equip en expansió, no dubtis a inscriure't a l’oferta.
buscamos una persona para la pica y para ayudas puntuales a la cocina en nuestro nuevo restaurante en Girona 40h turno partido salario según convenio 2 dias libres papeles en regla español perfecto y catalán perfecto minimo 2 años de experiencia mayores de 45 abstenerse abstanerse personas que no cumplan, gracias