JOB TODAY logo

Camarero/a - RESTAURANT EL TRABUC

Camareros

hace 5 horas147 vistas

Preferiblement busquem personal que resideixi al Vallès Oriental. Som un dels restaurants de referència de la zona amb més de 30 anys d'història i volem ampliar el nostre equip amb persones actives, simpàtiques, compromeses i apassionades per l'hoteleria.


No requerim molta experiència, ja que som una entitat amb imatge pròpia i volem transmetre el nostre propi protocol de funcionament. Aquest lloc de treball ofereix la possibilitat d'ascendir a càrrecs de més responsabilitat. És important que la persona contractada adquireixi els coneixements necessaris sobre la gestió de caixa en un termini pròxim a la contractació, ja que serà un dels dos responsables d'aquest àmbit.


El nostre restaurant selecte ofereix cuina catalana amb productes frescos, de temporada i de primera qualitat. Requerim una atenció al client acurada, simpatia i moltes ganes d'aprendre.

interview badgeEntrevistas hoy
Albert M. avatar icon
¡Albert M. de RESTAURANT EL TRABUC está entrevistando a personas como tú para este puesto hoy! ¡Muéstrale tu interés!
  • Experiencia
    Se requiere
  • Idiomas
    Español – Avanzado
  • Jornada
    Completa
  • Inicio
    Incorporación inmediata

pin icon2 Camí de Can Bassa, 08402, Granollers

icon
Camarero/aGranollers

Restaurante • 11-50 empleados

En JOB TODAY desde junio, 2023

Restaurant selecte de cuina catalana amb productes frescos, de temporada i de primera qualitat. Requerim pel lloc de treball, una atenció al client acurada, simpatia, ganes d'aprendre i molta educació.

Albert M. avatar icon
Albert M.Activo hace 5 horas
¿Estás contratando?

Publica una oferta y contrata

Contratar Ya

Más ofertas de esta empresa

Ofertas similares

Búsquedas relacionadas en Granollers