Busquem cambrers amb experiència per treballar al Restaurant El Petit Pol del Càmping Sant Pol de Sant Feliu de Guíxols.
Han de ser persones responsables, amables, resolutives i pro-actives. Que parlin francès i anglès preferiblement, amb experiència demostrable i que sàpiguen treballar en equip sota la direcció del Responsable.
Sou de conveni segons experiència i idiomes, en horari partit amb un dos dies de descans a la setmana. Contracte de Setmana Santa fins a mitjans de Desembre.
Tenim una cuina de mercat mediterrània, un bar amb chillout, clients agraïts que desitgen tastar les nostres delícies i estem oberts a la vostres aportacions.
118 Carrer del Doctor Fleming, 17220, Sant Feliu de Guíxols
Familiar de gestió turística • 11-50 empleados
En JOB TODAY desde febrero, 2019
Gestionem el Càmping Sant Pol de Sant Feliu de Guíxols i el Càmping Punta Milà de Cala Montgó (l'Escala). Tots dos tenen recepció, bar, restaurant, supermercat, animació, acivitats, servei de neteja i bugaderia.
Publica una oferta y contrata
Busquem personal de neteja pel Càmping Punta Milà de l'Escala. Ha de ser una persona responsable, que visqui a la zona, que sàpiga treballar en equip i sempre sota les ordres de la Governanta, a qui ajudarà en tot moment. Horari de jornada sencera amb un dia de festa a la setmana.
Busquem una persona responsable per fer un torn nocturn en el càmping Punta Milà a l'Escala. Entre les seves tasques: la gestió d'arribada de clients, fer rondes de vigilància, mantenir el silenci, tenir control dels accessos i resoldre urgències. Es valora el coneixement parlat d'idiomes d'Anglès, Francès, Català i Castellà. Contracte fix discontinu a 40 hores setmanals.
Busquem ajudant de cuina pel restaurant Petit Pol del Càmping Sant Pol de Sant Feliu de Guíxols a jornada completa en horari partit. S'haurà de coordinar sota les ordres del Cap de Cuina, a qui ajudarà en el que calgui.
Restaurante de nueva apertura en el centro de Playa d’Aro (Girona) está buscando ayudantes de camareros Ofrecemos : Media Jornada Salario según convenio Comtrato indefinido 30 días de vacaciones 14 días de invernales según jornada ( nos adaptamos a tus necesidades si estás estudiando o trabajas en otro lugar ) Horarios fines de semana Requesitos : Hablar castellano Ingles (hoteleria solo camareros ) Papeles en regla Si no tienes experiencia te enseñamos el único requisito es que tengas buena aptitud
Restaurante próxima apertura en Playa de Aro busca ayudantes de cocina Requisitos: Experiencia mínima un año Hablar castellano Papeles en regla Ofrecemos Contrato de trabajo Salario 1.800€ 30 días de vacaciones Interesado/a envíar cv