Avinguda de Catalunya, 08930, Badalona
Menjadors escolars • More than 250 Employees
Hiring on JOB TODAY since August, 2024
Vadelleure es una empresa de menjadors escolars, activitats extraescolars i educació del lleure
Post a job and hire
Busquem persones responsables, amb vocació educativa i capacitat per treballar amb infants durant el temps de migdia. Les seves funcions principals inclouran l'acompanyament i supervisió durant els àpats, el foment de bons hàbits alimentaris, la gestió d'activitats de lleure i la resolució de conflictes. Es valorarà experiència prèvia en entorns escolars o d'educació en el lleure, així com habilitats de treball en equip i empatia amb els infants.
Busquem persones responsables, amb vocació educativa i capacitat per treballar amb infants durant el temps d’extraescolar per fer qualsevol tipus d’activitat: anglès, patinatge, cuina, escacs, esports, etc. Ens agradaria conèixer-te, explica'ns que se’t dona bé i mirem si podem treballar junts. Important que sigui una persona que conegui l’ambient d'extraescolars. Es valorarà experiència prèvia en entorns escolars o d'educació en el lleure, així com habilitats de treball en equip i empatia amb els infants.
Busquem persones responsables, amb vocació educativa i capacitat per treballar amb infants durant el temps de migdia. Les seves funcions principals inclouran l'acompanyament i supervisió durant els àpats, el foment de bons hàbits alimentaris, la gestió d'activitats de lleure i la resolució de conflictes. Es valorarà experiència prèvia en entorns escolars o d'educació en el lleure, així com habilitats de treball en equip i empatia amb els infants.
Busquem persones responsables, amb vocació educativa i capacitat per treballar amb infants durant el temps d’extraescolar de fútbol, un día a la setmana 1.5h. Persona que conegui l'esport. Es valorarà experiència prèvia en entorns escolars o d'educació en el lleure, així com habilitats de treball en equip i empatia amb els infants.
Buscamos a un monitor/a para una vacante que tenemos de todo el día. Las personas interesadas deben tener disponibilidad total de 9h a 17:30h y disponer del título de monitor de lleure. Se valorará tener conocimientos de inglés.
Se necesita monitor/a de danza moderna con niños/as para unas puertas abiertas. ** ¿Cuándo?** Sábado 21 de marzo de 10.00 a 11.00 ** ¿Dónde?** 08012, Barcelona Se Requiere: - Experiencia trabajando con niños/as. - Certificado de delitos sexuales negativo actualizado.
Requisits i Coneixements Formació i coneixements tècnics (es valorarà tenir formació reglada o experiència equivalent): Formació en hostaleria, restauració o atenció al client (certificats de professionalitat, CFGM en Serveis de Restauració o similars). Coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al client. Ús de TPV i sistemes de cobrament, així com gestió bàsica de caixa. Coneixements en protocol de servei i tracte al client. Capacitat per gestionar comandes i coordinar-se amb l’equip de cuina. Coneixement bàsic de seguretat i higiene alimentària. Habilitats personals i professionals Empatia i bona atenció al client, amb una actitud positiva i resolutiva. Capacitat d’organització i agilitat per treballar en moments d’alta demanda. Treball en equip i coordinació amb la resta del personal. Proactivitat i autonomia per anticipar necessitats del servei. Bona presència i comunicació efectiva amb els clients. Disponibilitat i requisits imprescindibles Disponibilitat per treballar en horari de matins i caps de setmana o de tardes i caps de setmana. Flexibilitat horària segons les necessitats del servei. Capacitat per treballar en un ambient dinàmic i de tracte proper. Si tens experiència en hostaleria i passió per l’atenció al client, envia’ns el teu CV.
Se necesita monitor/a para sustituciones en colegio en Barcelona Imprescindible certificado de delitos sexuales actualizado
Para impartir extraescolares artísticas en inglés en diferentes escuelas de Barcelona. REQUISITOS INDISPENSABLES: - Inglés avanzado (demostrable) - Estudios vinculados a artes plásticas, Belas artes, etc... - Compromiso hasta junio de 2025 - Residencia en Barcelona capital. - Experiencia demostrable dinamizando actividades con grupos de niños/as Inicio: Immediato
Per impartir extraescolars de programació a alumnes de primària i secundària a diferentes centres escolars de Barcelona Requisits: - Estudiant o graduat en educació o bé estudis vinculats a la ciència i a la tecnologia. - Disponibilitat per treballar de dilluns a dijous de 16:30 a 17:30 a diferents escoles de la ciutat de Barcelona. - Experiència dinamitzant activitats amb grups d'infants. - Ser major d'edat - Imprescindible: Compromís per treballar amb nosaltres fins al mes de juny de 2025. Es valorarà: - Coneixements d'Scratch, robòtica educativa i experiència en educació. - Residència a Barcelona Ciutat Inici: Immediat
Para impartir extraescolares artísticas en diferentes escuelas de Barcelona. REQUISITOS INDISPENSABLES: - Estudios vinculados a artes plásticas - Compromiso hasta junio de 2025 - Residencia en Barcelona capital. - Experiencia demostrable dinamizando actividades con grupos de niños/as - Domini del català Inicio: immediat
Buscamos monitor/a para casal de cocina destinado a niños y niñas. La persona tiene que tener como mínimo, grado en hostelería o equivalente , además haber trabajado como monitor de tiempo libre o almenos haber impartido talleres de cocina a niños/as. El casal es del 14 al 17 de abril y del 22 al 25 de abril, en horario de 9h a 16h (comida incluída). Eres una persona alegre, dinámica y tienes ganas de pasarlo bien? No dudes en escribirnos.