Es busca monitor/a de TRASNPORT a GIRONA
HORARI:
Per els dies 24, 25, 31 d'Octubre i l'1 de Novembre.
21:45 a 05:55
FUNCIONS I TASQUES:
REQUISITS:
Està en posessió d'algun d'aquestes titulacions:
SALARI: Segons conveni. + 0,25h extra
2 Carretera de Taialà, 17007, Girona
restauración colectiva • Más de 250 empleados
En JOB TODAY desde febrero, 2025
En Serunion, somos líderes en restauración colectiva en España, cuidando de las personas en todas las etapas de su vida. Contamos con un equipo de 25.000 profesionales que alimenta a más de medio millón de personas en más de 3.000 centros-
Publica una oferta y contrata
Se necesita cocinero/a con experiencia en colectividades para residencia en Barcelona (zona Gràcia). se ofrece jornada de 21 horas semanales. Horario de 10h a 20.30h sábado y domingo. PLAZA FIJA Salario 850 euros brutos al mes por 14 pagas al año. INCORPORACIÓN INMEDIATA.
Des de Bàsic serveis educatius gestionem monitors i monitores de suport per donar assitència i acompanyament a nens i nenes amb necessitats educatives especials als centres escolars. Es busca monitor/a de suport a alumnes amb necessitats educatives especials (NEE) per cobrir una VACANT ESCOLAR a L'ESCOLA PLA DE DALT, situada al municipi de OLOT HORARI: 13:30 a 14:30 FUNCIONS I TASQUES: • Acompanyament i assistència a infants i/o joves amb necessitats educatives especials., • Desenvolupar l’autonomia d’aquests infants i/o joves., • Ajudar en tot el relatiu als desplaçaments fent el seguiment del control postural i corregint-lo si s'escau, per garantir al màxim la mobilitat dels alumnes., • Estimular l’autonomia i capacitat d’autogestió dels alumnes., • Romandre atent en tot moment mentre es treballa amb els infants., • Promoure la participació activa dels infants en les diferents tasques implícites al seu quefer diari tenint en compte les seves limitacions., • En general, vetllar per la seguretat i confortabilitat dels alumnes durant la seva estada a l’escola/institut i donar suport als mestres i/o professors dins i fora de l’aula segons les directrius de la Direcció del Centre Salari: Segons conveni REQUISITS: • Certificat de Delictes Sexuals., • Formació i/o experiència en l'àmbit educatiu i/o del lleure i/o sanitàri., • Català avançat.
Des de Bàsic serveis educatius gestionem monitors i monitores de suport per donar assitència i acompanyament a nens i nenes amb necessitats educatives especials als centres escolars. Es busca monitor/a de suport a alumnes amb necessitats educatives especials (NEE) per cobrir una VACANT ESCOLAR a L'INSTITUT CIUTAT DE BALAGUER , situat al municipi de BALAGUER HORARI: 2h/s A concretar amb el centre FUNCIONS I TASQUES: • Acompanyament i assistència a infants i/o joves amb necessitats educatives especials., • Desenvolupar l’autonomia d’aquests infants i/o joves., • Ajudar en tot el relatiu als desplaçaments fent el seguiment del control postural i corregint-lo si s'escau, per garantir al màxim la mobilitat dels alumnes., • Estimular l’autonomia i capacitat d’autogestió dels alumnes., • Romandre atent en tot moment mentre es treballa amb els infants., • Promoure la participació activa dels infants en les diferents tasques implícites al seu quefer diari tenint en compte les seves limitacions., • En general, vetllar per la seguretat i confortabilitat dels alumnes durant la seva estada a l’escola/institut i donar suport als mestres i/o professors dins i fora de l’aula segons les directrius de la Direcció del Centre Salari: Segons conveni REQUISITS: • Certificat de Delictes Sexuals., • Formació i/o experiència en l'àmbit educatiu i/o del lleure i/o sanitàri., • Català avançat.
Se necesita limpiadora en Nerja para cubrir vacaciones lunes miércoles y viernes 45 min cada dia
Se Ofrece: -9.21EUR/h brutos, con un promedio mensual de aproximadamente 1.200EUR por 30h/semana -Posibilidad de bonus adicional de entre 200EUR y 300EUR mensuales (sujeto a condiciones) -Contrato fijo discontinuo con incorporación inmediata y opción de continuidad -Jornada parcial de 30 horas semanales, de domingo a sábado, con 2 días de descanso rotativos -Turnos rotativos en ventanas de reparto de 2-3 horas diarias, dentro del horario de 09:00h a 21:00h -Vehículo de empresa incluido para realizar las entregas -Oportunidad de formar parte de una empresa logística de referencia con opciones de crecimiento Funciones del Puesto: -Repartir paquetería ligera (20-30 kg) de manera segura y puntual -Ofrecer un servicio de atención al cliente excelente -Gestionar rutas de entrega a través de la aplicación móvil -Establecer comunicación continua con el jefe de tráfico -Confirmar la recepción de paquetes en el sistema -Realizar un uso correcto y responsable del vehículo asignado Requisitos: -Carnet de conducir clase B en vigor con más de 1 año -Experiencia previa en reparto o mensajería -Uso de aplicaciones móviles de navegación (Google Maps, GPS, etc.) -Disponibilidad para trabajar de lunes a domingo en turnos rotativos -Persona organizada, puntual y comprometida con la calidad del servicio Desde Job and Talent estamos contratando Repartidores/as en furgoneta de empresa para una importante compañía logística en Salt (Girona). Una gran oportunidad de acceder a un empleo con salario competitivo, posibilidad de bonus y vehículo de empresa incluido.
Es busca monitor/a de TRASNPORT ESCOLAR per formar part de la BORSA DE TREBALL per TOTA LA PROVINCIA DE GIRONA FUNCIONS I TASQUES: • Acompanyament i assistència a infants i/o joves., • Desenvolupar l’autonomia d’aquests infants i/o joves., • Ajudar en tot el relatiu als desplaçaments fent el seguiment del control postural i corregint-lo si s'escau., • Estimular l’autonomia i capacitat d’autogestió dels alumnes., • Romandre atent en tot moment mentre es treballa amb els infants., • En general, vetllar per la seguretat i confortabilitat dels alumnes durant la seva estada al trasnport escolar. REQUISITS: • Certificat de Delictes Sexuals (Actualitzat mínim Setembre 2025)., • Formació i/o experiència en l'àmbit educatiu o del lleure o del transport escolar., • Català avançat SALARI: Segons conveni.
Se necesitan repartidores para trabajar en girona como chofer de paquetería con furgón para ruta Vilablareix-Fornells-Más xirgu.