Busquem persones responsables, amb vocació educativa i capacitat per treballar amb infants durant el temps de migdia. Les seves funcions principals inclouran l'acompanyament i supervisió durant els àpats, el foment de bons hàbits alimentaris, la gestió d'activitats de lleure i la resolució de conflictes. Es valorarà experiència prèvia en entorns escolars o d'educació en el lleure, així com habilitats de treball en equip i empatia amb els infants.
Carrer Cardenal Cisneros, 08397, Pineda de Mar
Menjadors escolars • Más de 250 empleados
En JOB TODAY desde agosto, 2024
Vadelleure es una empresa de menjadors escolars, activitats extraescolars i educació del lleure
Publica una oferta y contrata
🎓 Busquem Monitor/a d'Extraescolars a Santa Maria de Palautordera! 📍 Inici aprox. 1 Octubre Ets una persona responsable, amb vocació educativa i amb experiència en activitats extraescolars? T’agrada treballar amb infants i tens capacitat per liderar equips? Aquesta és la teva oportunitat! 🧒 Què busquem? Persones amb experiència en activitats d'extraescolars, coneixement de l’entorn educatiu i una clara empatia amb els infants. 🕒 Horari laboral: *Dilluns, dimarts, dijous i divendres: 16:15h a 17:45h *Dimecres 15h a 16:30h 💰 Condicions: Contracte segons conveni. 📌 Si vols formar part d’un projecte educatiu enriquidor i contribuir activament al desenvolupament dels infants, t’esperem!
Busquem persones responsables, amb vocació educativa i capacitat per treballar amb infants durant el temps de migdia. Les seves funcions principals inclouran l'acompanyament i supervisió durant els àpats, el foment de bons hàbits alimentaris, la gestió d'activitats de lleure i la resolució de conflictes. Es valorarà experiència prèvia en entorns escolars o d'educació en el lleure, així com habilitats de treball en equip i empatia amb els infants. Categoria professional: monitor Horari: De dilluns a divendres de 12.30 a 15h Categoria professional: Monitor/a Data prevista d’inici: 08/09 Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Es busquen MONITORS/ES DE MENJADOR per cobrir substitucions. Cerquem persones responsables, amb disponibilitat i vocació per treballar amb infants en el temps de migdia. Les seves funcions principals inclouran l'acompanyament i supervisió durant els àpats, el foment de bons hàbits alimentaris, la gestió d'activitats de lleure i la resolució de conflictes. Es valorarà experiència prèvia en entorns escolars o d'educació en el lleure, així com habilitats de treball en equip i empatia amb els infants. Ubicació aprox.: Sant Cugat, Rubí, Badalona, Vilanova i la Geltrú Si t’interessa, 📩 Envia'ns el teu CV actualitzat, i contactarem per explicar-te el nostre projecte i com funciona.
Es busquen MONITORS/ES DE MENJADOR per cobrir substitucions. Cerquem persones responsables, amb disponibilitat i vocació per treballar amb infants en el temps de migdia. Les seves funcions principals inclouran l'acompanyament i supervisió durant els àpats, el foment de bons hàbits alimentaris, la gestió d'activitats de lleure i la resolució de conflictes. Es valorarà experiència prèvia en entorns escolars o d'educació en el lleure, així com habilitats de treball en equip i empatia amb els infants. Si t’interessa, 📩 Envia'ns el teu CV actualitzat, i contactarem per explicar-te el nostre projecte i com funciona.