JOB TODAY logo

FISIOTERAPEUTA (Barcelona) - VIMA RESIDENCIAL - Barcelona

Deportes y Bienestar

hace 2 horas20 vistas

T'agrada el món de la geriatria i vols treballar en una organització amb més de 50 anys d'experiència en la gestió de residencies de persones grans i discapacitat.


Actualment en Fundació Vella Terra estem buscant Professionals Fisioterapeutes per a una de les nostres Residències de persones grans:
La Sagrera, ubicades a Barcelona


Les teves funcions principals seran:

Realitzar la valoració de la persona identificant els problemes, i, establint els objectius terapèutics
Fer el seguiment i l'avaluació de l'aplicació del tractament dut a terme
Desenvolupar els objectius i programes de rehabilitació funcional dels residents
Elaborar les pautes d'adaptació a l'entorn de cada resident

A Fundació Vella Terra acompanyem projectes de vida i considerem a les persones la nostra raó de ser. Ajudem a créixer als professionals que treballen amb nosaltres, valorem les seves capacitats i estimulem la seva autonomia.
Si ets una persona compromesa amb el sector social, positiva i et sents identificat/a amb valors com el respecte, la humilitat, la professionalitat, la innovació i la personalització, aquesta posició és per a tu.


Esperem la teva candidatura!


  • Grau de Fisioteràpia

Valorable:

  • Coneixements específics en residències i pacient geriàtric

Contracte temporal per cobertura de vacances.

  • Incorporació inmediata
  • Horari de Dilluns a Divendres.
  • Sou conveni
interview badgeEntrevistas hoy
Lourdes A. avatar icon
¡Lourdes A. de VIMA RESIDENCIAL está entrevistando a personas como tú para este puesto hoy! ¡Muéstrale tu interés!
  • Experiencia
    Se requiere
  • Jornada
    Completa
  • Horario
    Lunes a viernes de 09:00h a 16:00h
  • Inicio
    Incorporación inmediata

pin icon102 Carrer de Berenguer de Palou, Sant Andreu, 08027, Barcelona

icon
FisioterapeutaBarcelona

Residencias de personas Mayores • Más de 250 empleados

En JOB TODAY desde diciembre, 2022

Som una entitat que gestionem 7 Residències de persones Grans. Treballem segons el model d’Atenció Centrada en la Persona perquè entenem que, per garantir que els nostres residents i usuaris se sentin ben atesos i a casa seva (amb la possib

Lourdes A. avatar icon
Lourdes A.Activo hace 1 hora
¿Estás contratando?

Publica una oferta y contrata

Contratar Ya

Más ofertas de esta empresa

Ofertas similares