13 hours ago•139 views
📣 Empresa important de restauració col·lectiva cerca 2 Monitors/es de menjador per a una escola a Tarragona:
📅 Horari:12.45 a 15:00 de lunes a viernes
🕰️ Jornada: 11.25 horas/semana
🚀 Incorporació: inmediato
📄 Contracte: fix discontinuo
💰 Salari: segons conveni
FUNCIONS:
👥 Ser referent de grup
🍽️ Acompanyament durant el menjador
🎲 Dinamització d’activitats
⚠️ Gestió d’incidències
REQUISITS:
📄 Certificat negatiu de delictes sexuals
🎓 Títol de monitor/a de lleure
🎓 Català avançat
Es valorarà disposar de certificat de discapacitat superior al 33%.
Aramark valorarà la idoneïtat de les candidatures segons l’experiència i les capacitats aportades, garantint l’equitat i la igualtat d’oportunitats.
2 Avinguda de Ballester, 08840, Viladecans
Aramark Servicios de Catering, SLU • More than 250 Employees
Hiring on JOB TODAY since March, 2024
ARAMARK es una empresa global líder en servicios de restauración colectiva y catering.
Post a job and hire
📣 Empresa important de restauració col·lectiva cerca 2 Monitors/es de menjador per a una escola a Blanes: 📅 Horari:12.45 a 15:00 de lunes a viernes 🕰️ Jornada: 11.25 horas/semana 🚀 Incorporació: inmediato 📄 Contracte: fix discontinuo 💰 Salari: segons conveni FUNCIONS: 👥 Ser referent de grup 🍽️ Acompanyament durant el menjador 🎲 Dinamització d’activitats ⚠️ Gestió d’incidències REQUISITS: 📄 Certificat negatiu de delictes sexuals 🎓 Títol de monitor/a de lleure 🎓 Català avançat Es valorarà disposar de certificat de discapacitat superior al 33%. Aramark valorarà la idoneïtat de les candidatures segons l’experiència i les capacitats aportades, garantint l’equitat i la igualtat d’oportunitats.
📣 Empresa important de restauració col·lectiva cerca 3 Monitors/es de menjador per a una escola a Tarragona: 📅 Horari:12.45 a 15:00 de lunes a viernes 🕰️ Jornada: 11.25 horas/semana 🚀 Incorporació: inmediato 📄 Contracte: fix discontinuo 💰 Salari: segons conveni FUNCIONS: 👥 Ser referent de grup 🍽️ Acompanyament durant el menjador 🎲 Dinamització d’activitats ⚠️ Gestió d’incidències REQUISITS: 📄 Certificat negatiu de delictes sexuals 🎓 Títol de monitor/a de lleure 🎓 Català avançat Es valorarà disposar de certificat de discapacitat superior al 33%. Aramark valorarà la idoneïtat de les candidatures segons l’experiència i les capacitats aportades, garantint l’equitat i la igualtat d’oportunitats.
📣 Empresa important de restauració col·lectiva cerca 2 Monitors/es de menjador per a una escola a Puigcerdà: 📅 Horari: de dilluns a divendres, de 13:00 a 15:00 h (2 h al dia) 🕰️ Jornada: 10 hores setmanals 🚀 Incorporació: inmediat (nou curs escolar) 📄 Contracte: fix discontinuo 💰 Salari: segons conveni FUNCIONS: 👥 Ser referent de grup 🍽️ Acompanyament durant el menjador 🎲 Dinamització d’activitats ⚠️ Gestió d’incidències REQUISITS: 📄 Certificat negatiu de delictes sexuals 🎓 Títol de monitor/a de lleure 🎓 Català avançat Tenir Cotxe Es valorarà disposar de certificat de discapacitat superior al 33%. Aramark valorarà la idoneïtat de les candidatures segons l’experiència i les capacitats aportades, garantint l’equitat i la igualtat d’oportunitats.
Buscamos dos Auxiliares de limpieza- Colegio– Maria de Huerva (sustitución del 25 septeimbre-1 de octubre) : 📍 Ubicación: Maria de Huerva (con coche) 🏢 Centros de trabajo: Colegio 🕒 Jornada: 40 semanales 🕒 Horario: Lunes a viernes de 16:00 a 20.15h 📅 Contrato: eventual 🚀Incorporación: del 25 SEPT – 1 OCT 💶 Salario: Según convenio de colectividades ✅Requisitos imprescindibles: • Residir en la zona o alrededores y poder desplazarse con coche., • Experiencia demostrable como Auxiliar de limpieza en el sector de colectividades. Se valorará el certificado de discapacidad igual o superior al 33%. En Aramark apostamos por el talento y la igualdad de oportunidades. Valoramos la idoneidad de cada candidatura según la experiencia y capacidades aportadas, garantizando un proceso de selección justo, equitativo e inclusivo.
A Aramark estem buscant monitors/es de menjador escolar per incorporar-se el proper curs a un centre educatiu situat a la població d'Esplugues de Llobregat. Condicions del lloc: Horari: de migdia de dilluns a divendres (12:45 a 15:00). Tipus de contracte: indefinit fixe discontinu Incorporació: nou curs escolar (Setembre) Sou: segons conveni Es requereix: • Tenir una actitud positiva i ser respectuós/osa., • Experiència demostrable com a monitor/a de menjador., • Nivell avançat de català., • Títol de monitor/a de lleure finalitzat., • -Certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual. Es valorarà positivament: Disposar de certificat de discapacitat igual o superior al 33%. A Aramark garantim la igualtat d’oportunitats i valorarem la idoneïtat de les candidatures inscrites segons l’experiència i les capacitats aportades, assegurant un procés de selecció equitatiu.
Cerquem monitor per plaça fixe a una escola de CASTELLDEFELS. Imprescindible, nivell alt d'angles. Formació en el lleure o similar i experiència en el sector. Inici: INMEDIAT Horari: de dll a dv de 12 a 14:00 Salari: salari conveni de lleure setembre 25. Imprescindible documentación en regla y certificado de delitos sexuales