
Som l’Associació TEAM, entitat encarregada de gestionar diferents centres de Barcelona.
- MENJADOR ESCOLAR (institut)
IES Pedralbes. Dimarts i dijous de 13:25h a 15:00h (amb dinar inclós)
Sou 129€/mes por 3h i quart a la setmana.
38 Avinguda d'Esplugues, Les Corts, 08034, Barcelona

Educación • 11-50 Employees
Hiring on JOB TODAY since September, 2019
Actividades extraescolares, colonias, casales de verano.
Post a job and hire

-Monitor/a de menjador espai migdia. -Acompanyament de l'alumnat durant el dinar i durant l'estona d'esbarjo migdia. Ha de donar suport i educació en l'alimentació dels alumnes, fomentar la seva autonomia i proposar activitats de lleure promovent la participació dels alumnes. -Competències / coneixements: Ha de ser una persona responsable, amb sensibilitat i motivació per treballar amb infants, amb capacitat de treball en equip i coneixedora de tècniques de dinamització relacionades amb el lleure. -Jornada: Mitja jornada. -Hores: 12,5 per setmana.

Estamos buscando un monitor de judo para una sustitución el jueves 2 de octubre. • Lugar de trabajo: 08908 L'Hospitalet de Llobregat, • Horario: 16.50 a 18.00, • Certificado de delitos sexuales actualizado, • Compromiso.

Se necesita monitor/a de dibujo manga para actividades extraescolares con niños/as. ¿Cuándo? Martes de 14:00 a 15:00 ¿Dónde? Carrer del Montseny, 31, 39, 08012 Barcelona Se Requiere: • Experiencia trabajando con niños/as., • Nivel de catalán avanzado, • Certificado de delitos sexuales negativo actualizado., • Compromiso durante el curso 2025

Estamos buscando un monitores/as de patinaje con niños/as para el curso 2025/26 • Lugar de trabajo: , 08908 L'Hospitalet de Llobregat, • Horario: jueves de 16.30 a 17.30, • Certificado de delitos sexuales actualizado, • Compromiso.

Es necessita monitor@ per fer substitucions a una escolá de Poblenou, Barcelona. Imprescindible certificat de delictes sexuals actualitzat Imprescindible tenir experiència amb el tracte amb nens. Per començar demà

En Tusclasesparticulares, empresa líder en educación, buscamos monitores/as de tiempo libre con vocación educativa que deseen acompañar a niños y niñas en sus deberes escolares, así como dinamizar actividades lúdicas que fomenten su desarrollo personal y académico. Tareas: • Apoyar a los niños en la realización de sus tareas escolares (primaria, ESO, etc.)., • Organizar y dinamizar actividades de tiempo libre y juegos educativos., • Fomentar una actitud positiva y motivadora hacia el aprendizaje. Requisitos: • No es necesario tener experiencia previa., • Compromiso y responsabilidad en el proceso educativo., • Valorable formación o interés en el ámbito de la animación sociocultural, monitor/a de tiempo libre o refuerzo escolar. Beneficios: • Flexibilidad horaria, • Modalidad hibrida, online o presencial., • Salario: 15€ a 30€/hora ¿Quieres formar parte de un proyecto educativo que combina el aprendizaje con el ocio creativo? ¡Aplica ahora!

Vols treballar com a monitor/a de lleure a una de les nostres Cases de Colònies durant la temporada de tardor 2025? A Rosa dels Vents t'estem buscant per completar el nostre equip de tardor! Com a monitor/a a Rosa dels Vents t'encarregaràs de realitzar activitats de tot tipus (esportives, jocs, balls, manualitats...) a grups escolars i seràs responsable de que els i les participants s'emportin una experiència per tota la vida. Hauràs de tenir disponibilitat per treballar a centres de Barcelona o de Girona. FUNCIONS: • Execució del programa d'activitats., • Atenció als/les nens/es i adolescents, • Preparació del material necessari per realitzar les activitats., • Cura del material., • Fer complir la normativa interna., • Oferim formació específica i remunerada amb contracte de formació en les activitats que es realitzen al centre on seràs assignat/da., • Possibilitats de fer estades a diversos centres de l'empresa, • Salari temporada escolar: 1488,38€ bruts/mes en proporció dels dies treballats, • Manutenció i allotjament a càrrec nostre

A Aramark estem buscant monitors/es de menjador escolar per incorporar-se el proper curs a un centre educatiu situat a la població d'Esplugues de Llobregat. Condicions del lloc: Horari: de migdia de dilluns a divendres (12:45 a 15:00). Tipus de contracte: indefinit fixe discontinu Incorporació: nou curs escolar (Setembre) Sou: segons conveni Es requereix: • Tenir una actitud positiva i ser respectuós/osa., • Experiència demostrable com a monitor/a de menjador., • Nivell avançat de català., • Títol de monitor/a de lleure finalitzat., • -Certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual. Es valorarà positivament: Disposar de certificat de discapacitat igual o superior al 33%. A Aramark garantim la igualtat d’oportunitats i valorarem la idoneïtat de les candidatures inscrites segons l’experiència i les capacitats aportades, assegurant un procés de selecció equitatiu.