Cerquem monitor/a per menjador escolar situat a la zona de Ciutat Meridiana .
240-232 Avinguda dels Rasos de Peguera, Ciutat Meridiana, 08033, Barcelona
Restaurante • 1-10 empleados
En JOB TODAY desde febrero, 2022
Gestión de serveis de restauració
Publica una oferta y contrata
Funciones de Apoyo y limpieza de cocina y comedor Servicio asistido de linea de self
Eres cocinero y tienes experiència en cocina de restaurante? , estamos ampliando nuestro equipo. Imprescindible experiència. Cocina de Mercado .
Cerquem monitora per plaça fixe ESCOLA A NOU BARRIS. Formació en el lleure o similar i experiència en el sector. Inici: demà dia 10/09/2025 Horari: de dll a dv de 12:30 a 15:00h Salari: salari conveni de lleure setembre 25. Imprescindible documentación en regla y certificado de delitos sexuales
Estamos buscando un monitores/as de Skating con niños/as para el curso 2025/26 • Lugar de trabajo: 08174 Sant Cugat del Vallès, Barcelona, • Horario: jueves de 16.30 a 17.30, • Certificado de delitos sexuales actualizado, • Nivel avanzado de catalán, • Compromiso.
Estamos buscando un monitores/as de padel con niños/as para el curso 2025/26 • Lugar de trabajo: 08174 Sant Cugat del Vallès, Barcelona, • Horario: martes de 16.30 a 17.30, • Certificado de delitos sexuales actualizado, • Nivel avanzado de catalán, • Compromiso.
Cerquem monitora per plaça fixe figura de corretorns per diferents escoles de Barcelona. Formació en el lleure o similar i experiència en el sector. Inici: AVUI Horari: de dm a dv de 12:30 a 15:00 Salari: salari conveni de lleure setembre 25. Imprescindible documentación en regla y certificado de delitos sexuales
Estamos buscando un monitores/as de fútbol con niños/as para el curso 2025/26 • Lugar de trabajo: 08174 Sant Cugat del Vallès, Barcelona, • Horario: miércoles de 16.30 a 17.30, • Certificado de delitos sexuales actualizado, • Nivel avanzado de catalán, • Compromiso.
Cerquem monitora per plaça fixe a una escola de BARCELONA ZONA LES CORTS. Formació en el lleure o similar i experiència en el sector. Inici: AVUI Horari: de dll a dv de 12;30 A 14:30 Salari: salari conveni de lleure setembre 25. Imprescindible documentación en regla y certificado de delitos sexuales
Empresa important de restauració col·lectiva cerca 2 Monitors/es de menjador per a una escola a Barcelona (Sarrià) amb anglès, català i castellà avançat: 📅 Horari: de dilluns a divendres, de 13:00 a 15:00 h 🕰️ Jornada: 10 hores setmanals 🚀 Incorporació: 8 de setembre de 2025 (nou curs escolar) 📄 Contracte: fix discontinuo 💰 Salari: segons conveni (373,82 € bruts mensuals aproximats) FUNCIONS: 👥 Ser referent de grup 🍽️ Acompanyament durant el menjador 🎲 Dinamització d’activitats ⚠️ Gestió d’incidències REQUISITS: 📄 Certificat negatiu de delictes sexuals 🎓 Títol de monitor/a de lleure 🎓 Català, anglès i castellà avançat Es valorarà disposar de certificat de discapacitat superior al 33%. Aramark valorarà la idoneïtat de les candidatures segons l’experiència i les capacitats aportades, garantint l’equitat i la igualtat d’oportunitats.
Es busca monitor/a de menjador. Jornada parcial de 13h a 15h dilluns, dimarts i dijous. És imprescindible disposar del certificat de delictes sexuals.