



Entitat
L’Associació Educativa Itaca és una entitat sense ànim de lucre arrelada al barri de Collblanc – La Torrassa (L’Hospitalet de Llobregat), amb gairebé 50 anys de trajectòria en l’àmbit de l’educació en el lleure i l’acció social. El nostre objectiu és acompanyar infants, joves i famílies en el seu desenvolupament personal i educatiu, promovent la igualtat d’oportunitats, la inclusió i la cohesió social.
Oferta:
Vacant pel projecte de Casal Diari, projecte que es duu a terme de dilluns a divendres a l’entitat. El Casal Diari, ofereix recollida escolar a la sortida de l’escola i s’acompanya als infants fins al centre. Les activitats de dilluns a divendres estan pensades i es dinamitzen tenint en compte l’edat dels infants. Entre altres s’ofereix: Espai de reforç escolar, participació amb altres entitats col·laboradores com ara la Biblioteca, el Club de bàsquet del barri…, tallers, dinàmiques on es treballen valors, emocions i altres necessitats detectades a cada grup. El Casal Diari, s’integra dins l’àrea d’infància de l’entitat. A més a més Itaca gestiona altres àrees d’intervenció com; àrea de joventut, petita infància i àrea comunitària.
REQUISITS MÍNIMS
Tipus de col·laboració: Presencial
Tipus d'oferta: Atenció directa
Àmbit i/o col·lectiu d’intervenció:
Altres àrees d’expertesa formativa a valorar:
Tipus de jornada: Mitja jornada
Nombre de llocs demandats: Entre 1 i 5
Mínim d'experiència professional: Menys d’un any
Tasques i responsabilitats
Idiomes: Català, Castellà
Salari: Corresponent a la categoria de monitor/a de Lleure del Conveni Col·lectiu del Lleure. L’entitat compleix amb el conveni col·lectiu que l’aplica.
22 Carrer del Montseny, 08903, L'Hospitalet de Llobregat

entidad sin ánimo de lucro, educación • 51-250 empleados
En JOB TODAY desde noviembre, 2025
L’Associació Educativa Itaca és una entitat sense ànim de lucre arrelada al barri de Collblanc – La Torrassa (L’Hospitalet de Llobregat), amb gairebé 50 anys de trajectòria en l’àmbit de l’educació en el lleure i l’acció social. El nostre o



Publica una oferta y contrata