Des d'IMAN Temporing estem buscant un/a persona per donar suport els caps de setmana a una botiga d'aliments preparats ubicada al centre de Manresa.
Les tasques a realitzar seran:
Oferim:
Requisits mínims:
Indispensable parlar català i castellà.
Disponibilitat per treballar dissabtes i diumenges.
Valorable experiència en atenció al client i/o botigues.
Carrer de la Rasa, 08251, Santpedor
EMPRESA DE TRABAJO TEMPORAL • Más de 250 empleados
En JOB TODAY desde julio, 2021
Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #Conectamoseltalentoconlasoportunidades
Publica una oferta y contrata
Des d’IMAN Temporing estem buscant personal de bufet per al restaurant de Montserrat. Les tasques a realitzar són: • Preparar i servir aliments i begudes., • Realitzar tasques de neteja i organització de l’espai de treball., • Donar suport en la gestió d’inventaris i comandes de subministraments., • Salari: 20.295 € brut anual., • Horari: de 9.10 h a 17.45 h., • Dies de treball: de dilluns a diumenge, amb 2 dies de descans setmanal entre setmana. Requisits mínims: Experiència prèvia en atenció al client, valorable positivament en entorns de bufet. Persona responsable i puntual. Capacitat per treballar sota pressió i amb horaris flexibles. Habilitats de comunicació efectiva. Indispensable català, castellà i anglès bàsic.
Des d'IMAN Temporing estem buscant un/a netejador/a pel restaurant de Montserrat. Les tasques a realitzar seran: • Neteja de les instal·lacions (salons, vestuaris, lavabos...), • Neteja coberteria, cristalleria., • Sou brut anual de 20.760€., • Jornada completa de dilluns a diumenge, amb dos dies de descans (entre setmana normalment)., • Contracte de temporada., • Jornada de: 8.25h a 17h (puntualment de 9.10h a 17.45h) Requisits mínims: • Indispensable experiència en tasques de neteja d'entorns similars., • Disponibilitat per treballar de dilluns a diumenge.
Des d'IMAN Temporing estem buscant 2 dependents/tes per a la cafeteria de Montserrat, amb incorporació immediata. Oferim: Jornada completa de dilluns a diumenge, amb 2 dies de descans setmanal (generalment entre setmana). Contracte de temporada. Horaris rotatoris adaptats a les diferents temporades: • De 8.20h a 17.40h, • D’11.50h a 20.10h, • Sou brut anual de 20.295€. Requisits mínims: • Estudis: ESO o batxillerat., • Català i castellà parlats, anglés bàsic., • Valorable positivament experiència en cafeteries., • Indispensable coneixement en l'ús de caixes., • Vehícle per arribar a l'estació de Monistrol de Montserrat.
Des d'IMAN Temporing estem buscant un/a operari/a de màquina per una empresa del sector tèxtil ubicada a Manresa. • Preparació de maquinària del sector tèxtil., • Supervisió de la maquinària., • Horari de 6 a 14 o de 7 a 15., • Estabilitat laboral, contracte inicial per ETT amb posterior incorporació a l'empresa., • 16725.52€ bruts anuals. Requisits mínims: • Disponibilitat per treballar en torn de matí., • Capacitat per manipular càrregues d’uns 15 kg., • Es valorarà positivament tenir experiència en costura a màquina (no és imprescindible).