Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa del sector de les arts plàstiques ubicada a TORROELLA DE MONTGRÍ que precisa incorporar un/a operari/a. Quina serà la teva missió en l'empresa? En dependència del responsable, la persona seleccionada haurà d'executar les següents tasques: · Revisar l'estat de la producció a l'inici de torn. · Contactar amb el maquinista del torn anterior per saber la situació en què es troba el treball a la màquina. · Supervisar i controlar el material utilitzat per a cada comanda. · Supervisar i controlar la correcta laminació del material, d'acord al full de fabricació i la pauta de control. · Introducció dels parts de fabricació de cada comanda al sistema informàtic. · Actuar per solucionar possibles incidències que afectin la producció i en cas necessari informar el responsable o Manteniment. · Desenvolupar el treball d'acord amb els procediments establerts per l'empresa. · Mantenir en correcte estat d'ordre i neteja de la zona de treball. · Realitzar els controls especificats en la pauta de control. Es requereix: - Persona dinàmica - Capacitat de treballar en equip - Cotxe i carnet - Compromís i estabilitat - Possibilitat d'incorporació immediata Es treballa en torns de matí, tarda i nit.
Estudiantes. Necesitamos camarera/o para fines de semana y verano. Preferiblemente estudiantes. Restaurante nuevo en Torroella de Montgrí. Imprescindible vivir en Torroella.
Vols treballar com a monitor/a de lleure a una de les nostres Cases de Colònies durant la temporada escolar + estiu de 2025? A Rosa dels Vents hem iniciat la recepció de candidatures per formar part de l'equip de monitors/es per aquest any! Com a monitor/a a Rosa dels Vents t'encarregaràs de realitzar activitats de tot tipus (esportives, jocs, balls, manualitats...) a grups escolars i seràs responsable de que els i les participants s'emportin una experiència per tota la vida. FUNCIONS: - Execució del programa d'activitats. - Atenció als/les nens/es i adolescents - Preparació del material necessari per realitzar les activitats. - Cura del material. - Fer complir la normativa interna. - Motivar i cohesionar el grup de nens/es. CONDICIONS: - Oferim formació específica i remunerada amb contracte de formació en les activitats que es realitzen al centre on seràs assignat/da. - Possibilitats de fer estades a altres centres de l'empresa - Salari: 1.431€ bruts/mes en proporció dels dies treballats - Manutenció i allotjament a càrrec nostre REQUISITS: - Disponibilitat total per poder dormir al centre els dies de feina. - Experiència prèvia en campaments o colònies, esplais, CAU o altres activitats dins el lleure.
Som la Mika i en Sergi, tenim un restaurant petitonet a Ullastret. Busquem algú que vingui a treballar amb nosaltres tot l'any. A la sala, fent el servei de cambrer. Necessitem que siguis responsable, actiu/va i amb iniciativa. Agradable, que passarem hores junts. Els horaris actualment són: dilluns a diumenge dinar. divendres, dissabte també sopar. dimecres festa. És aproximat. tot és parlar-ho i adaptar-nos. Les hores, 40 setmanals. A l'agost tindràs una setmana de festa segur, i a l'agost també només treballarem vespres. Necessitem aquest horari sobretot de maig a desembre. Però et volem per tot l'any. Vine, i en parlem. Estem oberts a propostes.