A la pizzeria 1900 de Cànoves estem buscant un cambrer pels caps de setmana i dies festius. Aquesta persona ha de tenir experiència en el sector com a cambrer i saber treballar a un ritme ràpid. Ha de ser una persona responsable, seria i puntual. Es demana tenir vehicle propi i disponibilitat per a incorporació immediata.
A Cànoves busquem personal per obrir un forn de pà i cafeteria al centre del poble. Es busca gent amb experiència en llocs similars, sobretot de cara al públic i en la manipulació d'alimentació de forn de pà. Jornada completa i sou segons conveni.
A la pizzeria 1900 de Cànoves estem buscant un cambrer a jornada completa amb contracte fixe. Aquesta persona ha de tenir experiència en el sector com a cambrer i haver dirigit equips prèviament. Experiència mínima de 3 anys en funcions similars. Ha de ser una persona responsable, seria i puntual. Es demana tenir vehicle propi i disponibilitat per a incorporació immediata.