Cuiner versàtil per completar equip de cuina per a petit establiment orientat a vermut/tapa/hamburgueseria. Local consolidat, bon ambient, jove i dinàmic. Bones condicions. Inici parcial immediat, Full time a partir de Maig.
Busquem persona per treballar a empresa de menjar cuinat per emportar. Les tasques seran la elaboracio de plats cuinats i com a dependent/a a la botiga en les hores de mes afluència de clients. També la neteja i el manteniment dels diferentes espais de treball. Es valora habilitats en l'atenció al public i com ajudant de cuina. Interés per la cuina i la gastronomia.
Cambrer/a versàtil per a bar de vermuts a Vilassar de Mar. Jornada d'hivern de dimecres a diumenge, estiu 40 hores. Possibilitat fer d'encarregat de torn depenent experiència Capacitat tancar caixes, fer comandes etc. es valora experiència com a ajudant de cuina també.